Op zoek naar een antwoord? Het “mijn account” omgeving is de snelste manier om hulp te krijgen. Hier heb je een besteloverzicht. Je vindt hier ook veel antwoorden op veel gestelde vragen.

Veel gestelde vragen
Heb je een vraag aan ons?
Inhoud
Bestellen
Wij versturen naar bijna alle Europese landen. Wij hanteren 1 werkdag levertijd voor zendingen bestelt voor 17:00 binnen Nederland. Zie de pagina “verzending en leveringen” voor meer informatie over de levertijden die wij beloven naar alle Europese landen.
De verzendkosten voor leveringen zijn: Je order wordt vanaf €100 gratis aan je verzonden binnen Nederland. Bij orders onder €100 betaal je slechts €5.99 verzendkosten. Zendingen naar België worden gratis verstuurd bij orders vanaf €100. Bij orders onder de €100 betaal je €6.99 aan verzendkosten. Zendingen naar overige Europese landen zijn gespecifieerd op de verzending en levering pagina. Gratis verzending als je zelf je pakket bij onze showroom in Alphen aan den Rijn komt ophalen.
Je hebt het verkeerde artikel besteld? of je wilt toch iets anders? Helemaal niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt en verstuurd is, kun je jouw bestelling annuleren. Indien je de door jou gedane bestelling wilt annuleren stuur ons een email naar info@duobakkersport.nl dan regelen wij de annulering en terugbetaling.
Retour & terugbetaling
Ongebruikte en niet beschadigde artikelen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Ga naar de retouren pagina en druk op de knop “start een nieuwe retour”. Doorloop het retourproces in de retourportaal om je retourlabel te ontvangen. Je betaalt €5,99 voor het aanmaken van een retourlabel binnen Nederland, zie de retouren pagina overzicht voor de retourkosten per land. De retourkosten van €5,99 voor de retour zending worden achteraf verrekend met de terugbetaling van je retour.
Vervolgens:
- Verpak je bestelling goed zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt
- Plak je retourlabel op de doos of verzendzak
- Geef je bestelling vervolgens af bij een postkantoor naar voorkeur
- Je ontvangt bij afgifte een verzendbewijs, bewaar deze goed!
- Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt, onbeschadigd bij ons terugkomt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Mocht je geen PopsPortal doos meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retourlabel goed zichtbaar is. Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na het ontvangen van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien een artikel defect is, dien je een claim in. Stuur een email naar info@popsportal.nl om je klacht kenbaar te maken en geef alsjeblieft zoveel mogelijk details over het defect, zodat we je claim sneller kunnen verwerken. Zie meer informatie over onze klachtenregeling op de pagina “klachtenregeling”.
Heb je een product dat defect is? En je vermoed dat het tijdens verzending kapot is gegaan? Stuur dan een email met uitleg en foto’s van je beschadigde product naar info@popsportal.nl.
Betalen
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij PopsPortal zeer veilig.
Bij PopsPortal kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode. Je wordt dan doorverwezen naar de Bancontact pagina en je kan de betaling laten plaatsvinden.
Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Przelewy24 als betaalmethode. Je wordt dan doorverwezen naar de Przelewy24 pagina en je kan de betaling laten plaatsvinden.
Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Trustly als betaalmethode. Je wordt dan doorverwezen naar de Trustly pagina en je kan de betaling laten plaatsvinden.
Verzending, levering & contact
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, komt er onder mijn bestellingen op de pagina “mijn account” “verzonden” te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op. Wij helpen je graag verder.
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Je kunt er in de meeste gevallen voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een DHL of een PostNL afhaalpunt. Tijdens het bestelproces kan je een afhaalpunt kiezen. Dit is mogelijk bij het afrekenen. Tijdens het bestelproces onder het kopje “DHL servicepunt”. Je ziet dan alle afhaalpunten bij jou in de buurt en wat hiervan de openingstijden zijn. Zodra je bestelling in de door jou gekozen locatie is aangekomen, ontvang je een e-mail. Dan heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode, dan zal deze automatisch teruggestuurd worden naar PopsPortal. Dit is alleen niet wenselijk.
De showroom is te bezoeken tijdens de openingstijden. Bekijk de contactpagina om de openingstijden van de showroom te checken.
Gedurende onze openingstijden kan je ons telefonisch bereiken. We proberen altijd tijdig de telefoon op te nemen. Het kan voorkomen dat we geen tijd hebben om je telefonisch te woord staan, omdat we bijvoorbeeld klanten op bezoeken hebben of omdat we druk aan het inpakken zijn. We zijn een klein team en doen alles zelf. Mochten we niet opnemen willen we je vragen om op een ander tijdstip terug te bellen.