Heb je een vraag aan ons?
Op zoek naar een antwoord? Onze “mijn account” omgeving is de snelste manier om hulp te krijgen. Hier kun je bestellingen volgen en annuleren. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen.
Bestellen
Wij versturen naar bijna alle Europese landen. Wij hanteren 1 werkdag levertijd voor zendingen bestelt voor 17:00 binnen Nederland. Zie de pagina “verzending en leveringen” voor meer informatie over de levertijden die wij beloven naar alle Europese landen.
De verzendkosten voor leveringen zijn:
Je order wordt vanaf €100 gratis aan je verzonden binnen Nederland. Bij orders onder €100 betaal je €4.99 verzendkosten.
Zendingen naar België worden gratis verstuurd bij orders vanaf €100. Bij orders onder de €100 betaal je €6.99 aan verzendkosten.
Zendingen naar Duitsland hebben vaste verzendkosten van €9.99
Zendingen naar overige Europese landen hebben vaste verzendkosten, de kosten zijn afhankelijk van het land. Bekijk verzending en levering pagina voor een overzicht van de kosten.
Gratis als je zelf je pakket bij onze winkel/showroom in Alphen aan den Rijn komt ophalen.
Je hebt het verkeerde artikel besteld? of je wilt toch iets anders? Helemaal niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt en verstuurd is, kun je jouw bestelling annuleren. Let op! Voor pre-orders en back-orders gelden er andere regels en kan je niet gebruik maken van het herroepingsrecht. Lees meer op de “Hoe werken Pre-orders en Back-orders?” pagina.
Indien je de door jou gedane bestelling wilt annuleren stuur ons een email naar info@popsportal.nl dan regelen wij de annulering en terugbetaling.
Under construction.
Retour & terugbetaling
Ongebruikte artikelen kunnen binnen 30 dagen aan ons worden geretourneerd.
Ga naar de retouren pagina en druk op de knop “start een nieuwe retour”. Doorloop het retourproces in de retourportaal om je retourlabel te ontvangen. Je betaalt €4,99 voor het aanmaken van een retourlabel voor Nederlandse en Belgische zendingen, check de retouren pagina voor alle retourkosten per EU land. De retourkosten voor de retour zending wordt achteraf verrekend met de terugbetaling van je retour.
Verpak je retour bestelling goed zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt
Plak je retourlabel op de doos of verzendzak
Geef je bestelling vervolgens af bij een postkantoor naar voorkeur
Je ontvangt bij afgifte een verzendbewijs, bewaar deze goed!
Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen onbeschadigd zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Mocht je geen PopsPortal doos meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retourdocument goed zichtbaar is. Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.Indien een artikel defect is, dien je een claim in. Stuur een email naar info@popsportal.nl om je klacht kenbaar te maken en geef alsjeblieft zoveel mogelijk details over het defect, zodat we je claim sneller kunnen verwerken.Zie meer informatie over onze klachtenregeling op de pagina “klachtenregeling”.
Betalen
Bij de betaalwijze “betalen op rekening” heb je tijd tot 14 dagen na verzending van je bestelling om de factuur te betalen. Zo kun je eerst bepalen of je de complete bestelling wilt houden of deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.Als je binnen de betalingstermijn van 14 dagen besluit om artikelen te retourneren, hoef je enkel de artikelen te betalen die je houdt. Als je pas na deze 14 dagen besluit om iets te retourneren verzoeken wij je om de volledige factuur te betalen. Nadat wij je retourzending ontvangen hebben storten wij het teveel betaalde bedrag terug op je rekening.De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren.
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij PopsPortal zeer veilig.
Bij PopsPortal kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode. Je wordt dan doorverwezen naar de Bancontact pagina en je kan de betaling laten plaatsvinden.
‘Achteraf betalen’ doe je met Klarna Afterpay. Als je voor deze betaalmethode kiest dan krijg je de mogelijkheid om binnen 14 dagen achter te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt de je een factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel je dan zelf met Klarna.
Verzending & Levering
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, komt er onder mijn bestellingen op de pagina “mijn account” “verzonden” te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op. Wij helpen je graag verder.
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Nadat je verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je heel eenvoudig met een paar stappen zelf de afleverwijze aanpassen naar een afhaalpunt via PostNL. Zo kun je de afhaallocatie selecteren die het beste voor jou werkt en je pakket op een handige locatie ophalen. Houd er rekening mee dat het laten afleveren van je bestelling bij een afhaalpunt mogelijk 1 dag langer kan duren dan de standaardbezorging.
Bij elke aankoop van een exclusieve 4 inch Funko ontvang je een gratis beschermhoes! Deze hoes zorgt ervoor dat je item veilig blijft tijdens transport en beschermt het tegen stof en krassen, zodat het mooi blijft in je collectie.